مطب دکتر عارفی

همه چیز درباره ی زیبایی و سلامت

مطب دکتر عارفی

همه چیز درباره ی زیبایی و سلامت

بعنوان یک پزشک بر ان شدم تا سطح آگاهی مردم را در حد وسع و توان علمی خود افزایش بدهم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

لیزر مو زائد

از بین بردن موهای زائد به وسیله ی دستگاه لیزر موی زائد بهترین، موثرترین و کاربردی ترین شیوه ای است که تا کنون برای انجام این فرآیند به کار گرفته می شود. لیزر موهای زائد شیوه ای است که در آن با تاباندن اشعه ی لیزر به سطح پوست و محل رویش موهای زائد انجام می شود. لیزر پس از تابش به سطح پوست به عمق پوست نفوذ کرده و ریشه ی مو را هدف قرار می دهد؛ آنجا با تبدیل انرژی لیزر به انرژی گرمایی در اثر حرارت ریشه ی مورد هدف سوزانده می شود و موی زائد مورد نظر از بین می رود.

کیفیت دستگاه های لیزر موی زائد و عملکرد آنها با یکدیگر بسیار متفاوت است به طوری که اگر یک جستجوی ساده در فضای مجازی داشته باشید با انواع مختلفی از مدل های متنوع دستگاه های لیزر مو رو به رو خواهید شد. دستگاه های لیزر موهای زائد با توجه به تکنولوژی استفاده شده در آنها، موارد استفاده و کاربری های متنوع تقسیم بندی می شوند و شامل تنوع بسیاری هستند. با گذر زمان و به تدریج کارآیی و تاثیر آنها به مراتب بیشتر شده و عوارض ناشی از لیزر کاهش پیدا کرده است.

همانطور که ذکر شد، دستگاه های لیزر موی زائد دارای انواع مختلفی هستند که عمده ی تفاوت آنها را می توان به طول موج ساطع شده از هر کدام نسبت داد. عمده ی دستگاه های لیزر موی زائد از سه طول موج 755، 808 و 1064  نانومتر بهره می برند که به طور کلی طول موج 755 نانومتر را الکس، 808 نانومتر را دایود و 1064 را ان دی یاگ می نامند. هر یک از این طول موج ها برای تیپ های پوستی مختلف به کار گرفته می شوند و عمق نفوذ و طول موج برای موها و پوست های مختلف و به نسبت آنها تعریف می شود.

🎯.دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس🎯 پس از ورود به بازار مورد توجه کلینیک های برتر و پزشکان متخصص و نام آشنا در این حوزه قرار گرفت. این سیستم با بهره گیری از سیستم خنک کننده ی پیشرفته که برای هندپیس یا قبضه ی دستگاه طراحی شده است، میزان عوارض ناشی از فرآیند لیزر موهای زائد را به حداقل رسانده و تا کنون گزارشی از آسیب یا عارضه ی ناشی از کار با این دستگاه گزارش نشده است. عوارضی مانند درد و سوختگی نواحی لیزر شده و کبودی پوست حین عملیات لیزر جزء پر بسامدترین انواع صدماتی است که حین استفاده از دستگاه های غیر استاندارد و بی کیفیت رخ می دهد و علاوه بر این عملکرد خوبی نیز در نهایت مشاهده نمی شود. سیستم خنک کننده هندپیس که در دستگاه پلاتینیوم پلاس تعبیه شده است باعث می شود دمای هندپیس در حین ساطع کردن و تابش اشعه لیزر کنترل شود و حین استفاده و تماس بر سطح پوست از بروز عوارض سوختگی و درد جلوگیری می نماید؛ همچنین با متعادل نگه داشتن دمای هندپیس عملکرد نهایی دستگاه را در حالت عادی  حفظ کرده و باعث عدم اختلال در عملکرد قبضه یا هندپیس به علت دمای بالا می شود.

شاد باشید

دکتر عارفی

  • ۹۸/۰۳/۱۴
  • سمیرا عارفی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی